Ciri-Ciri Lelaki Jenis Gred F :]



salam readers.aku tak tau nak updated.lau updated pon tak takot tak da sapa2 nak bace sian aku.hari ni aku rajin nak blogwalking.saja2 dah lama tak belogwalking.tak lama lagi aku dah nak sambung belajar.mak suruh tukar elok sikit tapy kolej tu jugak.lepas masuk kolej jarang lah aku nk update belog dah.sedih la.tapy adik kau syok bila aku belajar jauh.*kurang betul mamat niey.pe2 pon nanti rindu juga kat aku.confirm la.aku masuk kolej maybe bulan tujuh(time puasa kowt masa tu).tak sabarnye!

Hari ini mari merungkai ciri ciri lelaki yang bertaraf F. F di sini melambangkan lelaki #phailed dari semua segi. Memang red flag akan diberi kepada lelaki sebegini. Sebolehnya hindari diri daripada bercinta dengan lelaki gred F ini kalau tidak nanti sengsara hidup kau.

Cirinya ialah

1. Berlagak single padahal dah ada teman wanita.
2. Tidak dapat memberi sepenuh komitment kepada kekasih hati sendiri.
3. Emosional mengalahkan perempuan sewaktu marah. Minta simpati orang ramai akan masalah yang dihadapinya. Cerita itu ini macam gempak untuk simpati orang. Attention seekers!
4. Pemikiran seperti kekanak ribena yang macam tak cukup menetek susu ibu semasa menangani masalah peribadi walaupun sudah bukan awal remaja.
5. Tidak pernah menghargai apa yang awek dia lakukan untuk dirinya. Hanya tahu complain apa yang tidak kena pada aweknya. Cuba belajar menghargai.

Kalau teman lelaki kau mempunyai ciri ciri gred F ini baik kau tinggalkan sahaja. Untuk apa mengharap kepada lelaki gred F padahal lelaki gred A boleh dicari.Sila tambah bilangan senarai lelaki jenis gred F jika ada.
credit:terfaktab

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca. Harap semua terhibur dengan karya conteng itu
Satu komen daripada pembaca membuat saya tersenyum lebar. Terima kasih nanti aya update lagi :)