korang wajid bace dan tolong!

hello redear(s)!
sebenarnyer,hati dan kepala aku runsing sikit sejak beberape hari nie.mena tidaknya result spm tak lama lagi nak keluar.tapy tak sure bila yang pasti dah tak lama lagi.actually, aku da sikit problem.aku tak tahu nak share dengan sape.lau dengan adik aku.sure die buat tak tahu punye.aku akan cakap macam kayu.nak share dengan nak aku confirm kena berleter.tak.tak.tak.aku tak akan cakap pasal nie kat mak aku..

sowi lau entri aku nie panjang sikit aku da kenal dengan seorag mamat nie.jarak umur kami lebih kurang enam ke tujuh tahun gak larh.perkenalan kitaorang tak baru tak lama.dalam masa singkat aku da simpan hati kat dia.walaupun dia tak secomel actor korea atau jepun.pada aku dia not bad.okey larh.ini masalah die.lau tak tak mesej die.dia akan cakap,aku tak nak die jadi bf aku.aku betul pening.second dia nak datang jumpa aku dengan MAK DIA.APA TU!!.aku tak ready sume tu.

korang kena tolong aku.bagi larh pendapat korang.
pendapat tu jangan menyakitkan hati mana-mana pihak oke

2 comments:

Dah habis baca. Harap semua terhibur dengan karya conteng itu
Satu komen daripada pembaca membuat saya tersenyum lebar. Terima kasih nanti aya update lagi :)