The Most Elegant Blog Contest



hey.semalam aku da tengok pasal contest macam, ada benda tertarik aku tu masuk.wah bukan aku nak masuk contest macam tambah lak kena citer pasal belog kita.dan ada tajuk.tajuk tu mesti kena tepat apa yang diorang minta.aku takut terpesong je,..



Syarat-syarat pertandingan:

1. Mesti follow blog A.K ni! :)
2. Semua boleh sertai, lelaki atau perempuan, tua atau muda.
3. Warganegara Malaysia.
4. Buat satu entri tentang kontes ni dengan nama 'The Most Elegant Blog Contest' dan jangan lupa letak banner dan link ke post ni.
5. Ceritakan sedikit sejarah penubuhan blog anda .
6. Hantarkan URL entri anda ke post ni.
7. Tag 2 orang untuk sertai! :D

Tarikh tutup: 30 April 2011 [Kalau ada pindaan, akan diberitahu!]


Hadiah-hadiahnya:

Tempat pertama: Topup RM 10 + Award
Tempat kedua: Topup RM 5 + Award
Tempat ketiga: Award
Semua peserta: Award penyertaan

Ceritakan sedikit sejarah penubuhan blog anda .
sapa gadescandy?? aku ker tu??ish tak lah tu nama belog aku.alarh kena bagi nama kit.aku seorang belog tegar.mau tidaknyer terlalu obses dengan belog sendiri sapa tak sayang belog dia setelah di make up comey-comey.sebelum-sebelum ni pun aku pernah da belog.tapy belog tu tak boleh nak ping entri aku kat geng blogger.dah geram sangat aku buat la yang baru.belog nie beranak 03.02.2011.awal lagi kan.masa tu belog aku gila pink.atas bawah kiri kanan! tapi sekarang belog aku sudah berubah wajag.pink+blue+brown = agak-agak jadi warna per lah ek?? aku start berblogging ini,lepas aku tengok belog irine nadia.korang kan.aku tengok mas tu dekat majalah yezz! budak kelas aku bawa pergi sekola secara rahsia.hehe.takut kantoi.dan masa tu juga aku terus falling in love dekat belog dia dengan owner blog die,irine nadia.tambah pula gambar2 die semuanya cantik cantik.i love it! oke berbalik pada belog aku nie yang bercampur campur warna ni.belog aku still baru lagi.lebih kurang sebulan lebih.alamak,belog aku still baby lagi lar.mesti comeykan.hehe.agak agak belog nie ada ciri ciri elegent ker???

nak tag:
memey
nurulfatihahh

1 comment:

Dah habis baca. Harap semua terhibur dengan karya conteng itu
Satu komen daripada pembaca membuat saya tersenyum lebar. Terima kasih nanti aya update lagi :)