oh my god!

hello macam tak percaya jek aku menang contest ni.adoi.pe2 pon aku nak ucap tima kaseh kat fana.aku kurang percaya sikit sebab yang aku tau tak ramai yang vote aku.rupanye fana tak buat sistem poll.sebab ramai orang tak sokong termasuk wan hazel & zuai.aku just tulis per yang aku bace kat entri fana pagi td.yelah memandang belog aku still baru & tak ramai orang masih tak tau tentang kewujudan belog aku nie.tambah pula budak-budak sekolah aku.pe-pe pon biar lar rahsia.aku masuk contest jus cuba naseb jek.tengok2 aku jadi pemenangan itu pun adik aku bagitau aku tengah malam semalam.katanya tengok kat shoutmix aku.aku pun hairan naper pilih aku?? sedang masa sebelah petang aku tengok poll untuk contest tu rendah.tapy bila aku dah bace entri fana baru aku faham.kalau aku dah tercalon dalam senarao top 10 atau top 20.aku dah tak kaseh sangat.sekurang-kurangnye di mata diaorang belog aku dah elok.kalah menang adat permainan.tak ker begitu..

p/s:aku tersenarai pula dalam top 15 belog paling sweet

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca. Harap semua terhibur dengan karya conteng itu
Satu komen daripada pembaca membuat saya tersenyum lebar. Terima kasih nanti aya update lagi :)