pasangan merajuk. ape kes?



assalamualaikum dan holla :]

fuh..penat aku blogwalking.faham-faham jelah.tenet slow sangat kena larh bersabar banyak..sambil dengar lagu wonder pet aku blogwalking..suke dengar ala kanak2 ribena tu.sebelum aku unline blog tercinta aku nie.tadi aku kemas bilik aku.bilik aku dah cam dengan biawak beranak.choop2 biawak beranak ker bertelur.errm jap2 aku fikir.tah r.aku tak tau larh.korang tau tak..lau tak tau gak kena seacrh kat google larh lau cam tu.dah2 aku ngomel banyak sangat nanti tak jadi kerja pulak.

okey larh setelah sekian lama aku nak tulis entry aku nak tulis sikit pasai tips untuk korang yang bercinta termasuklah harimau aku..bagi pasangan yang hangat dilamun cinta pasti korang akan berhadapan dengan situasi ni.iaitu merajuk.alarh biasa ar merajuk tu.merajuk sayang larh katakan.tapi awas tau kalau pasangan korang merajuk berpanjangan.ni tips untuk korang aku sediakan



punca2 merajuk

cemburu
kalau dah tau dia kuat cemburu,janganlah buat perangai.maybe dia bimbang korang dikebas orang.cemburu juga boleh datang dari kelebihan yang ada pada korna,kawan2,perkerjaan,keluarga n sebagainyer

tak dapat yang diinginkan
pasangan korang pasti inginkan sesuatu tapi korang tak faham kehendaknya.myabe korang berbeza pendapt.sebab tu dia ingin menyebarkan korang dengan cara merajuk.

marah n tak selesa
mungkin juga dia marah & tak selesa.dengan merajuk dapat menunjukkan kat korang akan ketidakpastiaan tu.unutk ubat perasaan dia perlu korang berada di sampingnya tapi melalui cara merajuk ni.


cara2 memujuk

mengalah
memang suakr untuk mengalh tapi tu tak bermakna yang korang dah kalah.korang kena bijaklah sikit & lebih kreatif.sekiranya sukar memujuknya,gunakan gay sendiri dalam mengalah.

gunakan ayat 'power'
gurau senda dengan memanggil seperti "ucuk","comot","manja" &sebagainya.selitkan juga ayat-ayat power yang boleh buat pasangan cair & akhirnya termakan pujuk rayu korang tu.tapi jangan pula ayat2 korang cuba untuk memainkan perasaanya.


okelah sampai kan sini jek hujah aku untuk petang nie.satu lagi korang jangan lupa vote aku taw.nak vote boleh tengok n klik kat sidebar kat kiri tu.

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca. Harap semua terhibur dengan karya conteng itu
Satu komen daripada pembaca membuat saya tersenyum lebar. Terima kasih nanti aya update lagi :)