weyh..tolong larh jangan wat aku macam ni!


mesej yang aku terima semalam aku dapat pukul 4:52petang tapi aku baca pukul baca 6:00 petang.

ABDUL HAKEEM BIN ABU BAKAR TELAH TERLIBAT DALAM KEMALANGAN JALAN RAYA PADA PUKUL 4:45 PETANG.BERTEMAPT DI JALAN RAYA SKUDAI JOHOR- HARAP ANDA BERSABAR.

hey reader.
sedih tau bila aku bace mesej tu.dah la baca tu pukul 6.huwaa..time tu guruh tengah menggila dengan hujan lebat.bertubi-tubi soalan dalam otak aku.allah jek taw cam ner perasaan aku.wwyh kau tak tau ker yang aku sayang kau.asal kau buat aku cam nie.aku masih perlukan kau larh.aku call banyak kali.langsung tak diangkat.aku risau gila pasal kau tau tak.bila aku taw kau tipu aku hidop-hidop saket nyer hati aku.!kau kejam tau tak.aku sedih tau bila kau buat cam tu.ti lau jadi betul-betul cam ner.aku tak sanggup tau.kau tak excident pon cuma terjatuh dalam lompak..
jatuh lompak kata excident.adoi.asal cakap cam tu intan payung oit! geramnyer aku.naseb baik kau tinggal jauh dari aku.tidak tau larh per aku nak buat kat kau.

p/s:iLyou intan payung!!
jum ramai2 vote yana.secara iklas tau.bukan paksaan! yana sayang follower yana muax

4 comments:

  1. kahkahkah...
    pesen nk kne kan awek ke hape ni?

    ReplyDelete
  2. huhu ~ nseb lha . if my boyfie lha .. fra truz terajang dy ..

    ReplyDelete
  3. @cinta nabellaklauu ikot nak wt cam tu la.nseb duk jauh2.:)

    ReplyDelete

Dah habis baca. Harap semua terhibur dengan karya conteng itu
Satu komen daripada pembaca membuat saya tersenyum lebar. Terima kasih nanti aya update lagi :)